La noi, pe stoc înseamnă într-adevăr pe stoc.
Produsele marcate pe stoc le avem efectiv fizic pe stoc în depozitul nostru. La noi în depozit nu înseamnă pe stoc la furnizorul nostru din celălalt capăt al lumii.
Modalitatea de remitere sau ridicare produse
expediere produse
Produsele sunt transportate prin intermediul serviciului Cargus. În cazul în care avem produsele pe stoc, sunt predate fizic către compania de transport în termen de 2-3 zile lucrătoare. Produsele vor fi livrate pe adresa de facturare, eventual adresa de livrare, dacă aceasta a fost specificată în comandă, eventual a fost precizată de către client înainte de expedierea produselor. Imediat după predarea coletului către compania de transport, trimitem un e-mail informativ privind predarea conținând numerele coletului și linkul pentru urmărirea mai ușoară a acestuia. În cazul în care, la remitere, nu sunteți prezenți sau se ivesc alte complicații, transportatorul vă va contacta imediat. Comanda poate fi achitată prin plata cu ramburs direct către transportator la preluarea coletului.
Prețurile transportului și tipurile plății
Preturile de Livrare
Pretul transportului | Pretul serviciului Plata cu ramburs | Pretul total al transportului | ||
Urgent Cargus | Plata cu cardul bancar/Transfer bancar | 26RON | 0RON | 26RON |
In cazul unei comenzi de peste 400RON, taxa postala sunt gratuite.
Preluarea produselor în momentul remiterii
Destinatarul produselor este obligat să controleze integritatea ambalajului și eventualele deteriorări externe ale coletului. În cazul unor eventuale dubii privind integritatea, destinatarul are dreptul, înainte de preluare, să controleze conținutul coletului și, în cazul în care produsele sunt deteriorate, să refuze preluarea acestora, de a-i cere transportatorului să remită produsele în ziua lucrătoare următoare și, între timp, să consulte problema cu operatorul. În caz contrar se expune la pericolul unor tărăgăneli inutile în cursul soluționării problemei.
Stornarea comenzii
De la trimiterea comenzii, comanda este considerată ca fiind fermă. Însă clientul are dreptul să abandoneze contractul de vânzare-cumpărare (deci comanda) în termen de 14 zile de la preluarea produselor. Dacă clientul dorește să facă așa, trebuie să returneze produsele nedeteriorate, în ambalaj original integru și cu conținut complex. Termenul de 14 zile pentru returnarea produselor nu se referă la produsele făcute la comandă (în cazul nostru la tablouri și fototablouri înrămate), care sunt întotdeauna făcute la dorința clientului concret. După obținerea produselor returnate în stare nedeteriorată cu actul de cumpărare aferent, operatorul magazinului va trimite în contul bancar al clientului suma datorată pentru produsele returnate.